Millerovi na tripu / We’re the Millers – recenze

[singlepic id=4314 w=200 h=200 float=left]Tak jdeme na to.

Víte co se stane, když dáte dohromady drogového dealera, panice, striptérku a houmlesačku? Vzniknou Millerovi. Tato svérázná (ne)rodinka se sice na první pohled tváří tuctově, ale dokáže velmi mile překvapit.

Ruku na srdce, žádné velké drama v originalitě a inovaci se nekoná. Millerovi nabízí převážně recyklovaný materiál ve stylu Rodinná dovolená a jiná neštěstí s Robinem Williamsem či podobných filmů. Všichni víme, jak velké dobrodružství dopadne. Ono natočit něco, co by bylo opravdu jiné a nepřipomínalo nám něco již dříve viděného, je opravdu těžké. Důležité je, jak nám je „novinka“ servírována.

Millerovi na tripu nás seznámí se zastydlým starým mládencem a drobným dealerem marihuany Davidem Clarkem (Jason Sudeikis), který se dostane do průšvihu a musí pro svého šéfa zařídit opravdu ošemetnou zakázku. Aby měl alespoň mizivou šanci na úspěch a vyhnul se mexickému vězení, rozhodne se pro uspořádání velkolepého divadélka nejen pro hraniční policii. A právě v tuto chvíli se na scénu dostávají Millerovi. Drahou polovičkou Clarka (který má účes jako osel) se stane striptérka Rose O’Reilly (Jennifer Aniston) s luxusní postavičkou. Samozřejmě nechybí ani dvě sladké dětičky. Ty si zahráli houmlesačka Casey Mathis (Emma Roberts) a nepolíbený panic Kenny Rossmore (Will Poulter).

Celý film, včetně ústřední čtveřice, padouchů a vedlejších postav je značně stylizovaný. Což by na jednu stranu mohlo snímku ubrat na atraktivnosti, ale v tomto případě se tak neděje. Postavy jsou opravdu parádně zahrané, tudíž i trochu kýčovité scénky a gagy vyhnané až do krajností působí vtipně a efektně. To, co by jinde mohlo působit trapně, tu zkrátka funguje a my se musíme smát i opravdovým šílenostem. A že se jich tu pár najde.

Millerovi na tripu jsou komedií, která si na nic nehraje, ubíhá svižně od začátku do konce a umí velkoryse pobavit. Tento snímek bezesporu patří k těm, které vás donutí k smíchu i u „xté“ reprízy. Nenechte si v kině ujít nepovedené scény včetně jednoho napálení známé herečky (je vskutku povedené).

Usmívat se a mávat…

[singlepic id=5170 w=400 h=300 float=center]

Fotek z „rodinné“ dovolené s vůní marihuany není nikdy dost.

[singlepic id=5168 w=400 h=300 float=center]

Tato „maminka“ se nestydí jít s kůží na trh.

[singlepic id=5171 w=400 h=300 float=center]

0%

Millerovi na tripu jsou komedií, která si na nic nehraje, ubíhá svižně od začátku do konce a umí velkoryse pobavit. Tento snímek bezesporu patří k těm, které vás donutí k smíchu i u „xté“ reprízy. Nenechte si v kině ujít nepovedené scény včetně jednoho napálení známé herečky (je vskutku povedené).