Poldův švagr / Ride Along 2 – recenze

polduv_svagr_ride_along_2_plakat

Každý měl ve třídě nějakého Bena Barbera.

Drsnej polda a dobrák od kosti James Payton (Ice Cube) se nechá přeprosit sestrou, aby vzal do důležité policejní akce jejího manžela – tedy svého švagra. Tak trochu totiž doufá, že si Ben Barber,  přemotivované trdlo, které nosí tanga a snaží se vydobít si respekt na všech frontách (marně), uvědomí vlastní slabiny a dá jednou pro vždy pokoj s vidinou slavné kriminalistické kariéry.

Je Hart vtipný? Ani ne, ale připomíná nám spolužáka ze třídy…Je Hart vtipný? Ani ne, ale připomíná nám spolužáka ze třídy, kterého jsme měli rádi, protože pro všechny své bláhové plány a nápady byl tak zapálený, až mu jiskřily oči. A tak v nás nedospělý poldův švagr vyvolává soucit, pochopení a nakonec i ten lehký úsměv na tváři.

Co ale na snímku vadí (a s tím nemají američtí filmaři co do činění), jsou české titulky. Asi nebyl čas na korekturu a nevychytaly se všechny mouchy… Začíná to výrazem „kopírovat“, který hacker volá na svou online krasavici ve chvíli, kdy pořizuje screenshot. Pokračuje to spojením „hodnotí hodnotu slova“ (ve Scrabble) a krom asi slovenského „len zlo“ se objeví dalších pár míst, které vyloženě ruší.

Zpět ale k akční komedii jako takové. Když jde člověk dobrovolně na film s podtitulem Nedráždi švagra bosou nohou, hodlá si oddechnout, na 100 minut vypnout, prostě hledá zábavu bez větší hloubky a přesahu. A taky ji dostane. K tomu přidejte zeleně podsvícená fára, pár scén jako z transformerů, pěkné holky a pár dobrých vtipů a je to. Vlastně je překvapivé, že je to komedie. Poldův švagr není ani tak směšný, abychom se plácali do kolen, ale ani tak hloupý, aby si nemohl dělat nároky na post ucházejícího béčkového akčňáku.

Předvídavý hacker (Ken Jeong) dodává příběhu šťávu a sexy kočky.

Ride Along 2

Konec dobrý všechno dobré? Drsnej polda bude mít v příštím dílu možná parťačku.

polduv_svagr_ride_along_2_foto_04

Proč má tahle kráska za manžela Bena je sice záhada, každopádně trpí mu i pánská tanga.

polduv_svagr_ride_along_2_foto_11

55%

Poldův švagr / Ride Along 2

Když jde člověk dobrovolně na film s podtitulem Nedráždi švagra bosou nohou, hodlá si oddechnout, na 100 minut vypnout, prostě hledá zábavu bez větší hloubky a přesahu. A taky ji dostane. K tomu přidejte zeleně podsvícená fára, pár scén jako z transformerů, pěkné holky a pár dobrých vtipů a je to. Vlastně je překvapivé, že je to komedie. Poldův švagr není ani tak směšný, abychom se plácali do kolen, ale ani tak hloupý, aby si nemohl dělat nároky na post ucházejícího béčkového akčňáku.