Kung Fu Panda 3 – recenze

kung_fu_panda_3_plakat„Vždyť ani ty sám nevíš, kdo vlastně jsi.“

Naše putování zemí, kde se ctí dávné tradice započalo roku 2008, kdy jsme se s vypaseným medvídkem Po setkali poprvé. Kromě něho nám byla představena i pětice nejlepších bojovníků, kterou kdy kdo spatřil. I přes nemotornost a jisté obavy to mistr Shifu dokázal a z Poa se stal Dračí bojovník. O tři roky později jsme pátrali v minulosti a v Poově kořenech. A nyní se vydáme vstříc již třetímu akčnímu animovanému dobrodružství Kung Fu Panda 3. Po si sice dál pochutnává na oblíbených knedlíčcích, ale již brzy na něho čeká horší soupeř než sáhodlouhé schodiště a dokonce i jedna nečekaná návštěva. Na scéně se objeví Poův biologický otec.

Po je postaven před na první pohled nesplnitelný úkol… Stejně jako v předchozích dílech je Po postaven před na první pohled nesplnitelný úkol a musí v sobě objevit schopnosti, sílu i víru a dokázat nemožné. Tentokrát je jeho pět přátel (Tygřice, Jeřáb, Kudlanka, Zmije a Opičák) odsunuto do pozadí a černo-bíle zbarvený hrdina se musí stát učitelem. Materiál, který dostane k výcviku, nebude jednoduše tvárný, jedná se totiž o tlupu líných pand všeho věku. Na první pohled se zdá, že o zábavu bude postaráno, ale hodiny Kung-Fu jsou tak rychlé, že se nestihneme ani pořádně zasmát. Více legrace si užijeme ve společnosti ústředního záporáka Kaie, mistra Oogwaye i Poova adoptivního otce.

Vzhledem k tomu, že se jedná o animák pro děti, je příběh jednoduchý s bezproblémově čitelnými postavami a předvídatelným koncem. Každý hned na první pohled ví, kdo je špatný a kdo hodný. Než bude zlo po zásluze potrestáno, čeká nás kromě pozemského putování i návštěva magického světa, kde animátoři dostali šanci se více vyřádit po vizuální stránce.

Rodinná animovaná komedie Kung Fu Panda 3 zřejmě nepřekvapí nikoho, kdo již předchozí díly viděl. Postavy i děj jsou stejně černo-bílé jako ústřední hrdina Po. Opět nás čeká překonávání překážek a vlastního já a vtipy zaměřující se na nemotornost, zdolávání schodů a věčně neukojené bříško. Prostě trojka se vším všudy, kterou nás provází hrdina, kterého naštěstí nelze nemít rád.

Knedlíček pevně uchopte hůlkami a poooořádně otevřete pusu.

kung_fu_panda_3_foto_06

Každý správný mistr musí udržet balanc.