Recenze: Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená / Hotel Transylvania 3: A Monster Vacation

Rodinná dovolená po drákulovsku.

Když si Mavis všimne, že její otec Drákula evidentně přepracovaný, rozhodne se, že se s celou příšeráckou partou vydají na odpočinkový zájezd. Při plavbě po mysteriózních památkách se však Drákula zamiluje do tajemné kapitánky lodi. Ale takové upírské zamilování se neobejde bez trablí.

Drákula, Frankensteinovo monstrum, Mumie, Vlkodlak i Neviditelný muž a další jejich kamarádi jsou zpátky v novém dobrodružství.Tak zní zápletka třetího dílu oblíbené animované filmové série ze světa příšer. Drákula, Frankensteinovo monstrum, Mumie, Vlkodlak i Neviditelný muž a další jejich kamarádi jsou zpátky v novém dobrodružství, které baví. Stejně jako u předchozích dvou dílů, i zde se ujal režie Genndy Tartakovsky. Opět nám předvedl solidní animák, který potěší, a hlavně zabaví své cílové publikum, kterým jsou děti. Dospělí se možná budou chvílemi nudit, ale je jasné, kdo je cílovka a z tohoto hlediska jde o kvalitní snímek, který jistě nezklame. Příběh má solidní, poněkud předvídatelnou (ale to mu promineme) zápletku, spád a během sedmaosmdesáti minut se nenudíme a čas v kině nám uteče poměrně rychle.

Potěší však i český dabing, kde uslyšíme hlasy Petra Rychlého, Ondřeje Gregora Brzobohatého, Lucie Vondráčkové, Filipa Švarce, Petra Čtvrtníčka nebo Ivy Pazderkové a dalších. Každý z herců si osvojil své postavy a dobře si pohrál s jejich vokálním projevem. Za zmínku pak jistě stojí i originální hlasové obsazení, kam patří Adam Sandler, Andy Samberg, Selena Gomez, Kevin James, Fran Drescher, Steve Buscemi nebo Mel Brooks a mnozí další.

Významnou součástí samotného příběhu je jeho hudební doprovod. Ten představuje výraznou složku celého děje. O soundtrack se zde postaral Mark Mothersbaugh, který pracoval například na snímcích jako LEGO® příběh, Thor: Ragnarok nebo Bláznivá dovolená. Mothersbaugh má svůj charakteristický styl, který se prolíná v každé z jeho prací. Ani zde tomu není výjimkou. Navíc svůj hudební doprovod doplňuje o písně Mr. Blue Sky, Cake By The Ocean, Bad, Don’t Worry Be Happy nebo dokonce Macarena a další.

Dohromady je pak třetí díl Hotelu Transylvánie milým animákem, který neurazí a jistě potěší své cílové publikum, kterým jsou především ti nejmenší. Na ně jsou mířeny veškeré vtipy i jednoduchá zápletka, je zkrátka vidět, že tvůrci si dali záležet a tvořili snímek s dětským diváctvem na paměti. A právě z toho hlediska se jim film opravdu vyvedl. Ano, dospělí diváci (tedy hlavně rodiče) se tu nejspíš úplně nenajdou, ale i tak se u téhle podívané lze pobavit a možná i zrelaxovat spolu s příšerkami. Je to zkrátka ta správná letní oddechovka pro ty nejmladší, ale i milovníky příšer a animáků si tu určitě přijdou na své.

Přejeme vám pohodový let s linkou Air Gremlin.

Tohle podání bude bolet…

Jedno kozini prosím; protřepat, nemíchat.