Slečna nebezpečná / One for the Money – recenze

Aneb, jak se přes noc stát Reno Rainesem (lovcem lidí).

Dám vám jednu hádanku: Jste bývalá manažerka v obchodě na spodní prádlo a pojem bývalá u vás platí už šest měsíců. Co byste si vybrala jako další povolání, když už vám takříkajíc teče do bot? Ano máte pravdu, jednoznačnou odpovědí je lovec lidí!

A proč začínat malými rybami, když za velké, ozbrojené a těžko dopadnutelné vám odměna vynese 50 tisíc dolarů. Katherine Heigl v hlavní roli, jako průbojná Stefanie Plum, má v tomto zcela jasno a bez jakýchkoliv okolků zahajuje nemilosrdnou honbu na dosud neodsouzeného vraha, bývalého policistu a čirou náhodou i muže, jež jí připravil o panenství (bohužel ne v tomto filmu) Joea Morelliho, kterého hraje Jason O’Mara.

„Zcela nečekaně“ hned první „sledovačka“ přináší své ovoce a Stefanie Morelliho naprosto v pohodě nachází, prohodí pár slov a jako dokonalý profík s těžkým nadhledem a se samozřejmou dávkou lehkého flirtování, nechává Morelliho odejít. Do děje se náhle, jako blesk z čistého nebe, zapojí snad ještě více sexy Daniel Sunjata. Ten Stefanie naučí vše o chytání lidí, naučí jí střílet a pomáhá jí vždy a ve všem (i když třeba sám pracuje na úplně jiném případu). Samozřejmě zadarmo a bez odměny. Jako informátorky využívá služby dvou afriko-amerických prostitutek s pro ně typickou mluvou.

Abych to déle nenapínal, nerad prozrazuji celý příběh, a už vůbec ne jeho konec, ovšem u takto nezajímavého a snad vším ohraného filmu musím udělat výjimku, absurdnější, než myšlenka autora, je už snad jen samotný děj. Jak se ukáže Morelli očividně nic jako vraždu nespáchal, pouze se stal obětí vykonstruovaného zločinu sériového vraha a jeho přetvářkou oplývajícího zákeřného šéfa. Stefanie všechny zatkne, nebo pozabíjí a s klidným srdcem a potměšilým úsměvem předá (včetně Moreliho) do rukou příslušných úřadů. Shrábne peníze a vše skončí happyendem.

Inu co dadat, opravdu nečekejte dramatické zvraty, elegantní zápletky a už vůbec ne inovativní přístup. Vidět tento film v kině se dá označit jako ztráta času, ovšem toto rozhodnutí nechám na vás. Kladem je bezpochyby alespoň humor, jak v podání drsné ženy, co má náhle v palci celý svět, tak i moderní babičky, nebojící-se říct svůj názor. A pozor, film uspává!

Tys mi ukradla auto…! A co, zatkneš mě?

No jo no, utekl mi..

Holky, neviděli jste tady náhodou vraha?

40%

Slečna nebezpečná / One for the Money

Inu co dadat, opravdu nečekejte dramatické zvraty, elegantní zápletky a už vůbec ne inovativní přístup. Vidět tento film v kině se dá označit jako ztráta času, ovšem toto rozhodnutí nechám na vás. Kladem je bezpochyby alespoň humor, jak v podání drsné ženy, co má náhle v palci celý svět, tak i moderní babičky, nebojící-se říct svůj názor. A pozor, film uspává!