Recenze Triple Frontier: Netflix potěší nejen dobrým akčňákem, ale i kvalitním příběhem

Chtěli jen ukrást peníze a pomstít se mafiánovi.

Ale nedopadlo to podle jejich představ. Pětice bývalých členů elitní vojenské speciální jednotky se po letech opět schází, aby dali dohromady jednu poslední misi. Cílem je dopadnout narcobosse, který terorizuje celou oblast na hranici tří států (Peru, Kolumbie a Brazílie) a ukrást mu veškeré jeho nelegálně získané peníze. Jakmile však skupina přátel dorazí na určené místo, začínají se vynořovat nečekané komplikace a jejich činy mají nechtěné následky.

Tak se představuje nový film streamovací stanice Netflix, který si přichystali J. C. Chandor a Mark Boal. Ti připravili záživnou podívanou, která baví od začátku až do konce. Příběh je navíc dostatečně originální a zkrátka zaujme. Diváci se u něj nenudí a samotný děj má spád a na plátně se neustále děje nějaká akce. Tvůrci také svým vypravěčským způsobem udržují neustále napětí a nečekané zvraty jen přichází.

Největšími tahouny celého snímku jsou pak představitelé pětice protagonistů.Největšími tahouny celého snímku jsou pak představitelé pětice protagonistů. Jména Ben Affleck, Oscar Isaac, Charlie Hunnam, Pedro Pascal a Garrett Hedlund zkrátka diváka přitáhnou. A všech pět pak podává kvalitní výkony. Affleck dobře ztvárňuje ex-vojáka pravděpodobně trpícího posttraumatickým syndromem, jehož labilita přivede ostatní do ohrožení. Výrazný pak je i Isaac, který je v zásadě v čele herecké skvadry. Ani zbylá trojice v podání Hunnam, Hedlund a Pascal nezaostává. A dohromady pak herci tvoří opravdu sehraný tým a navzájem se dobře doplňují. Zkrátka z nich máme pocit, že se skutečně znají již léta.

Výraznou stránkou snímku je i jeho hudební doprovod. Ten navozuje tu správnou akční atmosféru. Zaznívají tu hity umělců, jako je Metallica, Fleetwood Mac, Bob Dylan nebo dokonce Beethoven. Zkrátka hudební plejáda jmen, která dohromady tvoří nevšední soundtrack.

A neméně důležitou součástí příběhu je i prostředí, ve kterém se odehrává. Nehostinné prostředí jihoamerické džungle či chladné vrcholky And, jsou to, co dotváří celkový obraz. A vše je tak skutečné, jak jen může být. Nehledě pak na to, že dva z hrdinů (Isaac a Pascal) z tamější oblasti pochází, čímž dodávají na autentičnosti.

Triple Frontier je záživná podívaná, u které se člověk zkrátka nenudí. Děj nepostrádá akci, napětí a v závěru se rozloučí i s posláním. Potěší i sympatická pětice herců, která příběhu vévodí a je hlavním tahákem. Když se ještě navrch přidá autentické jihoamerické prostředí a chytlavý soundtrack, máme tu kvalitní podívanou se vším všudy. A to takovou, která by klidně mohla místo Netflixu, najít své místo na velkém plátně v kině.

Chlapi, to mi neuvěříte, tuhle se mi zdál sen, že jsem byl Batman.

Peníze hoří nejlíp.

A ty peníze má schovaný v nočním stolku u své postele na pravé straně v druhém šuplíku odzdola…