Recenze: Miluji Tě, blbečku má za hlavního hrdinu skutečně blbečka

Jak vypadá muž 21. století? 
 
 
Co je horší, ztratit dlouholetého partnera/partnerku, když ho/ji chcete požádat o ruku, anebo ztratit práci, kterou máte rádi? Marcos (Quim Gutiérrez) ani na výběr nedostane. Prostě dostane kopačky i padáka během 24 hodin. Ano, ten, kdo se zrovna nenalézá v takovéto nepříjemné situaci vám jistě moudře poradí, že je to vynikající příležitost začít od nuly, vybudovat svůj život od základu jinak a lépe. No, to se snadno řekne, jenže realita vypadá jinak. Konkrétně pro Marca tak, že je ve 35 letech sám a musí se odstěhovat zpátky k rodičům. Léta nerandil a neví, jak to v přetechnizovaném světě chodí, rady mu dává nejlepší kamarád Diego (Alfonso Bassave), který je ale nevyspělý sukničkář.

Marcos si zvyká v nové práci a snaží se stát moderním mužem. Začne cvičit, jinak se oblékat, změní účes, poslouchá motivační hesla svého online gurua, prostě má klasické porozchodové tendence stát se nejlepší verzí sama sebe. V naději, že se jeho expřítelkyně Ana (Alba Ribas) vrátí. Spíše to vede k tomu, že se stává někým, kým vlastně není, celkem zaslepeným blbečkem. A v jeho okolí se samozřejmě nachází mnohem lepší potenciální přítelkyně Raquel (Natalia Tena), která je – k našemu štěstí – nejzajímavější postavou filmu.

Jinak je ale kámen úrazu hlavní hrdina, který je tak nezajímavý.Tenhle snímek přichází vhod v době, kdy jsou naše možnosti trávení volného času omezené. Rádi se s hlavním hrdinou podíváme do barů a na večírky, kde nikdo nemusí nosit roušku. To je ale pro diváka jen malá útěcha. Španělský film nabízí neokoukané tváře a zákoutí Barcelony, záběrů na ni bychom určitě snesli víc. Jinak je ale kámen úrazu hlavní hrdina, který je tak nezajímavý, že se nedivíme, že mu jeho přítelkyně utekla. Sotva s ním vydržíme oněch 114 minut, natož abychom to zvládli 8 let jako ona. Na začátku se nám zdá fajn že je obyčejný, nepříliš sebevědomý, sebekritický. Jenže jeho charakter se zajímavějším směrem nerozvine. Snad vyjma postavy Raquel jsou všichni mezi průměrem a otravností.

Snímek se někdy zabývá úskalími moderního randění přes aplikace, což je ta zábavnější část, nebo způsobem, jak se stát lepším člověkem. Tedy ne lepším člověkem, ale člověkem s lepším a méně chlupatým tělem, na kterém má hezčí oblečení, a celý jeho život by se tak měl stát lepším. Štěstí to Marcovi samozřejmě nepřinese, protože seberozvoj je o něčem jiném.

Oddechová, nenáročná komedie z prostředí Barcelony se sem tam pěkně strefí do klišé moderního randění, ale víme od začátku do konce, co se bude dít. Bohužel nám film nabízí hrdinu, který není moc zajímavý ani sympatický. Oproti americké produkci je tohle svěží závan španělského vánku, ale právem jsme čekali od horkokrevných jižanů něco výrazně temperamentnějšího. Narozdíl od jeho vyvolené tohoto blbečka milovat nebudeme.
 

„To, aby všichni věděli, že jsi blbeček.“


 

Tohle dělají moderní muži?


 

„Ty nevidíš, jak jsem úžasná, nebo co?“


 

50%

Miluji Tě, blbečku / Te quiero, imbécil

Oddechová, nenáročná komedie z prostředí Barcelony se sem tam pěkně strefí do klišé moderního randění, ale víme od začátku do konce, co se bude dít. Bohužel nám film nabízí hrdinu, který není moc zajímavý ani sympatický. Oproti americké produkci je tohle svěží závan španělského vánku, ale právem jsme čekali od horkokrevných jižanů něco výrazně temperamentnějšího. Narozdíl od jeho vyvolené tohoto blbečka milovat nebudeme.

  • Hodnocení

Tyto stránky využivají cookies, aby mohly nabídnout relevantní informace pro vás. Dalším setrváním s tímto souhlasíte, máte však možnost cookies zakázat. Přijmout Více informací