Recenze: Zoufalky pobaví nenáročné divačky, které bojují s randěním

Nevyrovnaná hlavní hrdinka se dostává do spousty bláznivých situací.

Zoufalky rozšiřují řady praštěných ženských komedií, ve kterých se hlavní hrdinka snaží o záchranu vztahu, který za to nestojí, zatímco ignoruje všechny lidi, kteří ji mají opravdu rádi. Musíme se připravit na cestu do Mexika, obvinění z pedofilie, (příliš) rozdováděného delfína, až moc dokonalého muže a opravdu hodně nedokonalou hlavní hrdinku. Což je na ní ostatně sympatické.

Wesley (Nasim Pedrad) má poněkud zoufalý život, alespoň tak to vidí ona. Vůbec si neuvědomuje, že má spoustu potenciálu, a hlavně skvělé přátele. Pravda, zrovna teď se jí moc nedaří. Už dost dlouho ne, a ne sehnat práci, na což plynule navazují finanční problémy. V milostném životě to ovšem vypadá lépe, osud jí totiž přihrál do cesty okouzlujícího krasavce. Od prvního momentu je Jaredem (Robbie Amell) posedlá a veškerou energii věnuje tomu, aby se její vyvolený nedozvěděl, jaká ve skutečnosti je. Čili prostořeká, umíněná, bláznivá… prostě skutečná a svá.

A také by se to nikomu normálnímu stát nemohlo.Náhodou nebo spíše nehodou získá Wesley dojem, že ji Jared jen využil a opustil, a v této vyhrocené situaci se projeví její pravé já, které pošle hodně nevybíravý e-mail, strefující se do všech Jaredových nedokonalostí a bolístek. Jenže ouha, její přítel měl ve skutečnosti vážnou nehodu v Mexiku a jestli si přečte tohle hodně ostré vyznání, jejich vztah bude v koncích. Hlavní hrdinka neváhá, koupí letenku a vydá se zlikvidovat onen osudný mail. Její dvě nejlepší kamarádky se vydají s ní, ale mají dost rozumu na to, aby šílenému počínání přihlížely z bezpečné vzdálenosti. Wesley se přirozeně dostane do celé řady situací, ve které by se žádná z divaček ocitnout nechtěla. A také by se to nikomu normálnímu stát nemohlo.

Spoustu nápadů v tomto filmu už jsme někde v podobném (nebo vyloženě lepším) provedení zahlédli, ale to nám nemusí nutně zkazit veškerou radost z podívané. Většina obsazení vypadá, že by si slušně poradila i s mnohem lepším scénářem, nejvíc vyniká sympaťák Lamorne Morris. Jeho postava je také nejspíš jediná normální. Komedie nabízí potrhlé vtípky plus celou řadu jednoduchých poselství, jako že se máme přijmout takové, jaké jsme, že přátelé jsou nadevše a neměli bychom myslet jen na sebe, že náš vysněný muž se k nám možná vůbec nehodí a tím pravým může být někdo stejně nedokonalý, jako jsme my sami.

I když se na komedii Zoufalky nedá vypíchnout nic moc nadprůměrného, přesto přináší příjemnou podívanou, pokud se strefí přesně do vkusu divaček. Vztahové peripetie, drinky s kamarádkami, pohled na krásnou pláž… Je tu toho dost, co nás může rozptýlit od našich všedních problémů. I když jsou některé scény nudné a jiné otravné, spousta momentů se naopak slušně vyvedla. Jako nenáročná dámská podívaná fungují Zoufalky bez problémů.

Rande se sympaťáky přirozeně nikdy nevyjde.

„Musím běžet, holky, je čas udělat nějakou šílenost.“

V menší roli se objeví i nestárnoucí Heather Graham.