Recenze: Někde mezi je tuctová romantika, která ničím příliš neoslní, ale ani nijak příliš neurazí

Letní láska, která se trochu zvrtla.

Když mladá nadějná fotografka Tess potkává Skye, zdá se, že je to láska na první pohled. Jenže zuřivá letní romance má nečekaný konec, když se stane neodmyslitelné. Sky umírá při autonehodě, ve které je raněna i Tess. Ta teď musí sebrat odvahu a skrze svou fotografickou vášeň pokusit navázat vztah se Skyem, který se nachází v posmrtném životě.

Ano, je to tak. I když poslední věta může znít trochu mimo, tak se to skutečně stane, zpočátku uzemněný snímek se v jednu chvíli začne ubírat do naprosto fantaskního směru.  A v některých ohledech je to opravdu až příliš, když na sebe milenci koukají přes neprůchozí závoj, nebo když se v posmrtném životě procházejí ulicemi Paříže a mluví lámanou francouzštinou, působí to spíše groteskně než dojemně, jak pravděpodobně původně mělo.

Vyjma toho má však scénář i své světlé stránky. Celkový příběh je sympatický, zajímavý a zkrátka nenudí. Nenabízí sice nic překotně objevného, The In Between je prostě tuctové romantické drama, které jako by v některých momentech vypadlo v z pera Nicholase Sparkse (tedy až na to posmrtné sci-fi). Když však hodně přimhouříme oči a pomineme některé až stupidní činy postav (jako např. když nejlepší kamarádka potají pomáhá velmi oslabené a nemocné protagonistce utéct z nemocnice, a pak se diví, když se jí udělá zle), tak zde nalezneme poměrně solidní vyprávění, ve kterém si romantici určitě přijdou na to své.

I přes své slabé přednesy si však tato dvojka na plátně rozumí a nepostrádá vzájemnou chemii.Co se pak týče hereckých výkonů, tak ty jsou přinejmenším rozporuplné a nerovnoměrné. Zatímco většina „mladých“ herců nepodává nijak oslňující přednesy, tak ti dospělí jsou ve svých menších rolích téměř vždy výraznější a o několik úrovní dále. V hlavní roli se zde tedy objevuje Joey King, která je již proslulá svými netflixovskými „trháky“ typu Stánek s polibky, takže její jméno je tu přinejmenším alarmující. King však nepodává výrazně špatný výkon, pohybuje se na hranici mírného průměru, kdy neoslní, ale ani neurazí. Coby hlavní hrdinka tu dokáže zaujmout a rozhodně jde více do hloubky než ve svých předchozích dílech. I tak je však její přednes místy plný křeče, za což zčásti můžou i nepřirozeně našroubované dialogy. Její pánský kolega Kyle Allen, který je známý především ze seriálu The Path, je na tom velice podobně. I přes své slabé přednesy si však tato dvojka na plátně rozumí a nepostrádá vzájemnou chemii.

V závěru je Něco mezi tuctové romantické drama, ve kterém se tvůrci snažili o drobný zvrat v podobě představení posmrtného života. Ten bohužel moc nefunguje, i když se režisér Arie Posin snaží sebevíc, tak zkrátka většina této dějové linky působí nepřirozeně a do snímku nesedí. A když už se nekoná honba za duchy, tak zbytek podívané nenabízí zhola nic oslnivého. Kdo má chuť na přeslazené a předramatizované romantické drama, tak ho to neurazí, zázrak tu však nečekejte.

Ach, ty letní lásky.

Někde mezi
(Foto: Netflix)