Čapí dobrodružství / Storks – recenze

capi_dobrodruzstvi_2016_plakatA odkud vlastně přicházejí děti?

Už je to nějaká doba, co čápi nosili děti, teď je tomu jinak. Nyní jejich velká zásilková společnost Cornerstore.com na Čapí hoře dováží lidem balíčky různého druhu, hlavně tedy chytré telefony. Nošení dětí už je passé, společnost je založena na úplně jiných principech. Co se ale stane, když jednoho krásného dne napíše čápům malý chlapec, že chce brášku? Stane se nehoda, kdy je omylem aktivován stroj na děti, který vytvoří jedno roztomilé miminko. A protože je to jejich vina, tak čáp Junior, mimo jiné nejlepší zaměstnanec na Cornerstore.com, a sirotka Tulip, jediný člověk na Čapí hoře, musí dítě potají doručit jeho rodině. A tak se vydávají na nebezpečné dobrodružství plné nečekaných zvratů a překvapení. Dobrodružství, při kterém objeví důležitost rodiny, a které navrátí čápům jejich původní smysl.

Čapí dobrodružství představuje nový, svěží a originální animák nejen pro děti, ale i dospělé. Přednostně je sice určen pro děti, ale i starší ročníky se u něho pobaví. Mísí se tu potrhlé momenty, kterým se občas nejde nesmát, se scénami které dokážou dojmout.

V originálním znění ústředním rolí propůjčili své hlasy Kelsey Grammer coby šéf Cornerstore.com, Katie Crown sirotka Tulip a Andy Samberg jako čáp Junior. Ve vedlejších rolích se objevuje také spousta známých tváří, vlastně v tomto případě hlasů. Jmenovitě nejvýznamněji Jennifer Aniston, Ty Burrell, Keegan-Michael Key, Jordan Peele či Danny Trejo.

Snímek má zajímavý příběh, který může být pro malé diváky i poučný.V dnešní době, kdy se všechny animované filmy podobají jeden druhému jako vejce vejci, dokázali tvůrci Čapího dobrodružství vymyslet něco unikátního s originálním nápadem. Člověk si řekne, že je to zase jen další kreslený příběh o zvířátkách, nic nového. To je ovšem omyl. Snímek má zajímavý příběh, který může být pro malé diváky i poučný. „Odkud se berou děti?“ je zcela určitě nejpalčivější otázkou, kterou může rodič dostat, tento film může pomoct zodpovědět to zábavnou formou.

I když některé vtipy tu jsou už ohrané, nevadí to, člověk i tak neodolá a zasměje se. Hlavní ale je, že humor je tu svěží a pobaví. O dojemné scény také není nouze. Ano, i kreslené filmy můžou diváka dojmout, jde jen o to, umět udělat tu správnou animaci.  Nade vším ale stojí příběh, příběh o přátelství, rodině a poslání čápů. Navíc celý snímek doprovází milá hudba, která dotváří celou atmosféru. Je to barevné, veselé a rozpustilé. Líbivé na tom je, že se tvůrci pustili do zatím ne moc prozkoumaného území. Nevsadili na klasiku, ale přišli s vlastním nápadem, a to se vyplatilo. Je to prostě film, který dokáže zaujmout všechny generace. Na odpočinek s rodinou jako stvořený.

Nate si přeje malého brášku, a tak to na rovinu sdělí rodičům…

capi_dobrodruzstvi_2016_foto_03

Tulip plní kurovi, křepelce a emu sny, umožní jim létat!

capi_dobrodruzstvi_2016_foto_05

Tohle dítě prostě doručíme!

capi_dobrodruzstvi_2016_foto_14

75%

Čapí dobrodružství / Storks

I když některé vtipy tu jsou už ohrané, nevadí to, člověk i tak neodolá a zasměje se. Hlavní ale je, že humor je tu svěží a pobaví. O dojemné scény také není nouze. Ano, i kreslené filmy můžou diváka dojmout, jde jen o to, umět udělat tu správnou animaci. Nade vším ale stojí příběh, příběh o přátelství, rodině a poslání čápů. Navíc celý snímek doprovází milá hudba, která dotváří celou atmosféru. Je to barevné, veselé a rozpustilé. Líbivé na tom je, že se tvůrci pustili do zatím ne moc prozkoumaného území. Nevsadili na klasiku, ale přišli s vlastním nápadem, a to se vyplatilo. Je to prostě film, který dokáže zaujmout všechny generace. Na odpočinek s rodinou jako stvořený.