Recenze: Princezna z cukrárny: Zase vyměněná je stejně mile hloupá jako první díl

Protože Vanessy Hudgens není nikdy dost, bude tu rovnou třikrát!

Netflix si na nás i letos nachystal vánoční romantiku, které vládnou cukrující zamilované páry, zasněžené moderní království a neškodné, pohádkové problémy. Scénáristé se příliš nenamáhali nám názvem zatajit, co nás asi čeká. Po dvou letech se vrací pekařka a vévodkyně s tváří Vanessy Hudgens, aby řešily běžné problémy jako rozchod nebo nástup na královský trůn. Užijeme si spoustu vánočních dekorací, světýlek a řetězů, kostýmů a šperků, ale i nějaké pokusy o ženskou emancipaci.

Všichni se mají rádi, jsou k sobě milí, berou si své životní lásky, jsou krásně oblečení a v ložnici mají minimálně dva vánoční stromy.Nemá cenu očekávat humor nebo invenci. Všichni se mají rádi, jsou k sobě milí, berou si své životní lásky (většinou prince), jsou krásně oblečení a v ložnici mají minimálně dva vánoční stromy. Ale pokud máte mimořádně špatný den, tahle naivní podívaná může být nakonec příjemným rozptýlením. Celkem bez obav si můžete film pustit, i když jste neviděli jedničku, na začátku nás čeká krátká rekapitulace. Jen nebudete vědět, do čeho přesně jdete. Nutno říct, že oproti předloňskému snímku si tvůrci s rozpočtem polepšili, takže na nás z každé scény usilovně nekřičí studio.

Vánočních ozdob nikdy není dost! To samé si na Netflixu pomysleli o představitelce hlavních dvou rolí, Vanesse Hudgens, proto se rozhodli, že ji tentokrát zařadí hned třikrát. Takže až ji uvidíte jako zlobivou sestřenku s platinovou hřívou, není to tím, že jste vypili moc domácího svařáku. To se jen nastávající královně její zhrzená příbuzná pokusí ukrást trůn, protože je na mizině. Už tu nejde o pekařskou soutěž, spíše o ženské intriky. Nebudeme už vystaveni úmorným pokusům napodobovat chůzi a mluvu té druhé. Zato se dočkáme únosu! V závěru se strhne napínavá honička jako z bondovky… Ne, samozřejmě že ne. Vše se v dobré obrátí a Vánoce proběhnou, jak mají, zakončené sbírkou dárků pro sirotky a svatebním slibem na letišti, včetně oddávajícího kněze s kelímkem kávy v ruce.

Tato podívaná je pro vás vhodná, pokud máte opravdu velkou toleranci vůči vánočním dekoracím a světýlkům. Pokračování záměny vévodkyně s pekařkou, obě v podání Vanessy Hudgens, je opět plná nepřirozeně slušných a milých lidí. Jelikož z pekařky se stala princezna, museli scénáristé film opepřit blonďatou dvojnicí (nebo trojnicí?) a pokusem o únos. Tomuto dílu to uškodit nemohlo. Kvůli covidu je ale letos vánoční atmosféra ohrožena, a tak i tohle přeslazené a přezdobené filmové dílo může naše srdce, unavená karanténou, potěšit.

Páni, tohle musí být ty zásoby materiálu scénáristů!

Je čas na královský bál!

„Vyhlašuji konkurz na svou dvojnici!“