Recenze: Princ Krasoň neokouzlí, ale ani neurazí

Když se do vás zamiluje každá, je to prokletí?

V pohádkách se často setkáváme se zakletými princeznami, s princi už méně. Pokud je postihne nějaká ta kletba, většinou dostanou za trest ohavnou podobu, jako je žabák nebo Zvíře. Tato pohádka na to šla od lesa. Jejímu hrdinovi, který není zrovna nějaký extra hrdina, žádná neodolá. Všechny ženy mu padají k nohám, což možná zní fajn, ale je to dáno prokletím od zlé čarodějky. Každá dívka v království je z něj naprosto poblouzněná, ale ne z vlastní vůle, takže princi hrozí, že nikdy nepozná pravou lásku. A samozřejmě ani muži v zemi nejsou nadšení, že nemají u dam šanci.

Princ se ocitá v situaci, kdy je zároveň zasnoubený se třemi princeznami, které vysvobodil. Se Sněhurkou, Popelkou a Růženkou. Do žádné z nich ale není skutečně zamilovaný. Vydává se zlomit své prokletí, aby se on i všichni lidé v jeho království mohli dočkat pravé lásky. Musí překonávat různé překážky a plnit nebezpečné úkoly, které mu zlá čarodějka nachystala, to nabízí malým divákům pestrou podívanou. Princ na to naštěstí není sám, po cestě poznal parťáka Lennyho. Ve skutečnosti je to ale převlečená zlodějka Lenore, najatá, aby na něj dohlédla. Je právě ona nadějí, že se princ zamiluje? No, nebude to tak jednoduché, protože dotyčná nevěří lidem a spoléhá jen sama na sebe. A že by věřila dokonce na pravou lásku? Tak to ani náhodou!

Celé vyprávění je občas zmatené, nedočkáme se nijak výrazných ani vtipných scén.Není překvapením, že Lenore je zajímavější postavou než hlavní hrdina. Ani ona ale nezachrání mdlý příběh. Celé vyprávění je občas zmatené, nedočkáme se nijak výrazných ani vtipných scén. Princovo kouzlo na nás rozhodně nezapůsobí. Je tu spousta písní, které ale děj nikam neposouvají, spíše jsou výplní prázdných míst. Pro malé diváky ovšem nejspíš půjde o vítané zpestření. V originále některé písně zazní od Demi Lovato, svým hlasem přispěla i Sia nebo Avril Lavigne, což pohádce dodává určitou prestiž, ale v českém dabingu nám to bude jedno.

Animovaná pohádka ničím nevyniká, příběhem, hudbou, ani vizuální stránkou. I když zápletka zní originálně, princ, jehož prokletím je to, že se do něj každá žena zamiluje. Hlavní postava ale není moc zajímavá, takže naši pozornost ukradne spíše zlodějka Lenore. Ani ta ovšem kvalitu podívané nespasí. Na záchranu jednoho znuděného odpoledne s malými ratolestmi to ale stačí.

O prince se holky budou muset poprat…

Princ Krasoň

Duetů si tu tedy užijeme pořádnou dávku…