Recenze P!nk: All I Know So Far: Dokument se zaměřuje na rodinu a práci této zpěvačky, ale vynechává dost dalších aspektů

Rebelka dospěla v milující matku.

Dokumentární snímek se věnuje populární americké zpěvačce Pink. Tvůrci cestovali s jejím turné dvacet dní po světě (od Amsterdamu, Manchester, Liverpool až po Stockholm a Cardiff) před velkým vystoupením na londýnském stadionu ve Wembley v červnu 2019. Zachycovali všechny všední i nevšední okamžiky jejího života. A jelikož s ní cestovali i její manžel a dvě děti, bylo o zábavu postaráno.

O zpěvačce Pink už někdy v životě slyšel snad každý na této planetě. Ale co víte o ženě jménem Alecia Beth Moore? Za každou velkou ikonou ať už v hudebním, či filmovém světě se skrývá obyčejná lidská bytost s podobnými starostmi jako mají všichni ostatní. V tomto případě se nejvíce pozornosti věnuje tomu, jak se této osobnosti daří skloubit svou hudební kariéru s rodinným životem. Protože není příliš umělkyň, které zvládají obojí.

Divák se dozví celkem dost informací o vztazích v této rodině.Velkou oporou jí je její manžel a bývalý motokrosový závodník Carey Hart. Společně mají dvě děti – dceru Willow a syna Jamesona. Právě oni způsobují na cestách největší pozdvižení. A nutno dodat, že oba jsou skutečně velké osobnosti, což zdědili s největší pravděpodobností po mamince. Rodiče se je zároveň snaží příliš neomezovat, aby neudusali jejich potenciál. Scény s nimi jsou bezprostřední a roztomilé. Divák se dozví celkem dost informací o vztazích v této rodině.

Jednou z nejzajímavějších součástí jsou úvahy Pink o rodičovství obecně. Například když mluví o tom, že každé dítě má své rodiče za hrdiny a s přibývajícím věkem se musí vyrovnat s tím, že jsou to taky jenom lidé s různými chybami. Bohužel to není dáno více do kontextu s jejím vlastním dětstvím. Tento aspekt je pouze naznačen, větší pozornost se mu však nevěnuje.

Druhou část tvoří pracovní stránka. Sledujeme zblízka to, jak se připravují velkolepá vystoupení této zpěvačky. Vyžadují totiž velkou píli všech, kteří se na nich podílí (a že jich je hodně). Pink si dává záležet na tom, aby se obklopovala talentovanými lidmi. Během show se pouští do nejrůznějších akrobatických kousků, při kterých se tají dech, ale krásně se na ně kouká. A nepodceňuje ani choreografii. Člověk se nestačí divit, do čeho všeho se pustí a jak dobře to zvládá.

Střídají se dva různé typy výpovědí. V tom prvním mluví přímo na kameru Pink nebo její manžel a tyto záběry jsou černobílé. Nebo jsou natočeny běžné interakce mezi jednotlivými členy rodiny či celého ansámblu. Právě tyto autentické pasáže dodávají celému dílu velkou sílu. Zároveň je však škoda, že její nejbližší spolupracovníci už nedostali šanci vyjádřit se přímo na kameru. Jejich názory by mohly být cenným přínosem dotvářející obraz této popové hvězdy.

Film se věnuje osobnímu i pracovnímu životu světově známé zpěvačky Pink. Důkladně se rozebírají vztahy v její rodině. Velká pozornost je věnována i tomu, jak ona sama vnímá styl výchovy, při kterém s ní její děti cestují v rámci světového turné. Současně může divák sledovat, co všechno obnáší příprava jejího koncertu, což je bezpochyby zajímavé. Na druhou stranu je škoda, že se tvůrci vůbec nevěnovali jejím dalším zájmům – například, že se angažuje v organizaci bojující za práva zvířat a v mnoha charitativních projektech. S čímž souvisí to, že mohli celý projekt pojmout víc komplexně. Za dvacet dní zkrátka nejde postihnout všechny oblasti něčího života. Více prostoru k vyjádření se mohli dostat také její kolegové. O člověku vypovídá nejvýstižněji často to, co si o něm myslí jeho nejbližší. Kvůli tomu, že v dokumentu nedochází k žádnému většímu konfliktu, může chvílemi působit až trochu zdlouhavě. Pokud však máte tuto interpretku rádi, určitě vás zaujmou detaily z jejího soukromí a snímek si užijete.

„So, so what? I’m still a rock star…“

P!NK: All I Know So Far
(Foto: Amazon Studios)