Šéfové na zabití / Horrible Bosses – recenze

sefove_na_zabiti_plakat„Každý z nás má nějakého šéfa!“

Zanadávat si na svého šéfa je zřejmě typická vlastnost všech podřízených na celém světě, s Nickem, Kurtem a Dalem by ale skutečně nikdo neměnil. Jejich šéfové v sobě spojují ty nejhorší vlastnosti, jaké si je možné u  nadřízených představit. Není se proto čemu divit, že se hlavní hrdinové filmu rozhodnou svých utlačovatelů zbavit.

Když to nejde po dobrém, musí to jít po zlém!V tu chvíli odstartuje celá řada humorných situací, protože to opravdu není nic jednoduchého. Pokud je navíc hrají takové herecké hvězdy jako Kevin Spacey, Colin Farrell a Jennifer Aniston, je to takřka nemožné. Posledně dva jmenovaní  mají v této komedii takovou vizáž, že jsou takřka k nepoznání. Když to nejde po dobrém, musí to jít po zlém! Hlavním hrdinům ostatně ani nic jiného nezbývá, jestliže se nechtějí nechat úplně zničit. Najmout si nájemného vraha na odstranění šéfa je však sám o sobě úkol, který je jen velmi obtížně splnitelný. Navíc v tomto oboru se již za pouhé rady draze platí a nikdy nevíte, kdo vám ve skutečnosti nabízí svoje služby.

Nebyli by to ale Nick, Kurt a Dale, aby se nechytli „geniálního“ plánu, který jim má přinést naprosto neprůstřelné alibi. Každý zavraždí šéfa toho druhého, takže pro policii bude vypátrání vrahů úkolem takřka nemožným! To je ovšem jen šedivá teorie, kdežto strom života je zelený, takže osudové rozhodnutí se stává spouštěčem celé řady gagů, jež zaručené poškádlí bránici každého diváka. Dozvíme se navíc i řadu užitečných rad pro život! Vždy se může hodit třeba informace, jakým způsobem se dá vraždit pomocí burákového másla. Který chlap by se potom zuby nehty nebránil tak dotěrné sexuchtivé zubařce, jakou umí být obarvená Jennifer Anniston!

Tato svižná bláznivá komedie rozhodně stojí za zhlédnutí, a to především ve chvíli, kdy je člověk naštvaný na celý svět a na svého šéfa nejvíce. Vždy totiž může být ještě hůř! Šéfové v podání největších amerických hereckých hvězd jsou tak krásně nesnesitelní, že dokonce zastiňují svými výkony hlavní protagonisty celého příběhu. Divák tak místy podléhá pokušení přemýšlet o tom, komu vlastně bude fandit: utlačovaným zaměstnancům nebo jejich příšerným šéfům?

„Dneska vrtáš ty a já podávám nástroje. Někdy se to naučit musíš!“

sefove_na_zabiti_foto_10

„Říkat si o prémie asi dnes nebyl dobrý nápad.“

sefove_na_zabiti_foto_06

„To je Hugo Boss?“

sefove_na_zabiti_foto_02

75%

Šéfové na zabití / Horrible Bosses

Nick, Kurt a Dale jsou vzorní zaměstnanci, kteří však mají jeden velký problém. Životy jim ničí jejich nesnesitelní šéfové. To je dovede až k zoufalému rozhodnutí se jich zbavit, a to jednou provždy! Kolotoč bláznivých situací může začít.