Paranormal Activity 3 – recenze

paranormal_activity_3_2011_posterVíckrát nevstoupíš do stejné řeky, a to platí i v hororu!

Děj třetího dílu série Paranormal Activity se vrací až na samý počátek celého příběhu, a to do roku 1988. Divák se konečně dozví, jak to všechno začalo. Hlavní hrdinky předchozích dílů Katie a Kristi jsou ještě malé holky a mezi jejich oblíbené hry patří i vzájemné strašení a vyvolávání duchů. To se ve světě hororu nevyplácí, protože nikdo by neměl pokoušet neznámé síly!

Poněkud únavně působí stále se opakující scény, které již byly k vidění v minulých dílech. Někoho, kdo měl tu čest je sledovat, již stěží vyděsí zavírající se dveře, padající nádobí, případně malá holčička, která stojí ve zrychleném záběru bez hnutí několik hodin na prahu ložnice svých rodičů. Samotný úvod je dost vlažný a připomíná opět domácí home video, které si může natočit každý.

Finále graduje v ostrém tempu a je oproti předešlým dílům nejděsivější.Ve druhé polovině snímku se ale začnou dít věci a přijde i pár solidních lekaček. Finále graduje v ostrém tempu a je oproti předešlým dílům nejděsivější. Pokud jste příznivci hry Krvavá Mary, takřka s jistotou je možné konstatovat, že si ji po zhlédnutí filmu nějaký čas nezahrajete, jestli ještě někdy vůbec!

V prvním dílu série Katie říká, že si toho z dětství moc nepamatuje. Jestliže má lidská paměť záviděníhodnou schopnost vytěsňování nepříjemných zážitků, nezbývá nic jiného než jí závidět. V samotném závěru se totiž celá řada věcí objasní a člověku z toho běhá mráz po zádech. Tvůrci snímku na divákovi spáchali malý podvod, když ne všechny scény, které se objeví v traileru, jsou také ve filmu. Nemusí se proto bát, že by byl na svoji dávku strachu již dopředu připraven!

Paranormal Activity 3 dějově předchází prvním dvěma dílům. Každý milovník této série by je měl vidět již proto, aby si ujasnil veškeré souvislosti, které byly v prvních částech nedořešeny. Kdo přežije pomalejší rozjezd, čeká ho perfektní hororová jízda!

Kdyby tak tušily, že u postele stojí bytost z jiného světa!

paranormal_activity_3_2011_foto_04

Zrcadlo, zrcadlo, která z nás je nejkrásnější?