Tajný život mazlíčků / The Secret Life Of Pets – recenze

tajny_zivot_mazlicku_2016_plakatZvířátka, skvělý dabing a trefné scénky, to je návod na pohodové odpoledne s dětmi.

Tvůrci hitů Mimoni nebo Já, padouch nám přináší roztomilé zamyšlení nad tím, co vyvádí naši domácí mazlíčci, když musíme plnit povinnosti běžného života. Možná od chvíle, kdy je necháme doma bez dozoru, pořádají párty pro zvířectvo z celé čtvrti, nebo vám vyjídají lednici, popřípadě obsah botníků… Na to se už podívejte sami. Tedy, samozřejmě nezapomeňte doma děti.

Hlavním hrdinou je pes Max, zcela oddaný paničce Katie, ale příběh nám představí ještě velkou spoustu jeho kamarádů ze zvířecí říše, a to nejrůznějších druhů, plemen, i povah. Max si myslí, že jsou s majitelkou nerozlučná dvojka, ale jeho domácí pohodu naruší nezvaný návštěvník, zachráněný pes Baron. Katie má sice srdce dost velké pro oba, ale čtyřnozí mazlíčci její nadšení nesdílejí, takže mezi nimi vypukne válka. Tím se ovšem dostanou do mnohem větších problémů, než se jim kdy snilo, protože se ztratí v ulicích velkoměsta. Je to samozřejmě začátek pořádného dobrodružství a také velkého přátelství.

Animovaná pohádka má svižný příběh a neustále nám představuje nové hrdiny.Animovaná pohádka má svižný příběh a neustále nám představuje nové hrdiny. Ano, zvířátka jsou sice roztomilá, ale to není největším trumfem tohoto filmu. Jak uvádí režisér Chris Renaud, většina členů štábu měla doma mazlíčka, a to se promítlo do dokonale trefných scének vystihujících chování zvířátek, jejich zlozvyky, vášně, a mnoho dalšího.

Pozadu nezůstává ani skvělý český dabing. Uslyšíme třeba Kryštofa Hádka, Václava Vydru nebo Martina Dejdara, na kterého jsme tradičně zvyklí jako na Barta Simpsona. Zde dostal úlohu neméně rošťáckého králíčka, vůdce pouličního (či podzemního?) gangu, který si poradí i se zřízenci útulku. A nejvíc nás svým výkonem rozesměje asi Jana Zenáhlíková, která bravurně zvládla upištěnou psí dámičku.

Ať už berete na pohádku svoje dítě nebo mladšího sourozence, snad máte doma už nějakého mazlíčka. V opačném případě budete nuceni po tomto filmu zamířit rovnou do zverimexu, a možná se budete muset shánět po aligátorovi… I když je pohádka povedená, škoda, že se jí krom roztomilosti a pobavení nedaří nabídnout další, hlubší rozměr, až na dojemný závěr.

Příběh možná není obzvlášť originální, zato poctivý, plný nejrůznějších zvířátek, a oživený celou řadu báječných scének, které perfektně vystihují domácí mazlíčky. Určitě v nich poznáte i toho svého. Nám dospělým se to sice nepřiznává lehko, ale u této pohádky se budeme tajně tetelit blahem i my.

Tušili jste, že máte v kuchyni masážní přístroj?

tajny_zivot_mazlicku_2016_foto_21

Na své si přijdou příznivci snad každého zvířecího druhu.