Už teď mi chybíš / Miss You Already – recenze

uz_ted_mi_chybis_2015_plakatPříběh o přátelství, nemoci, smrti i zrození.

Dlouholeté kamarádství je určitým druhem partnerství, pro které také platí známé – v dobrém i ve zlém. Milly (Toni Colette) a Jess (Drew Barrymore) jsou nejlepší kamarádky už od dětství a prožily spolu nespočet dobrodružství, mezi které patřila i spousta večírků plných alkoholu, drog a poprvé. Určitá dávka nedospělosti je provází i v současnosti. Jess si užívá bohémského života na hausbótu s přítelem Jagem (Paddy Considine), se kterým se úpěnlivě snaží o miminko. Milly  je úspěšná v práci a s milujícím manželem Kitem (Dominic Cooper) má dvě krásné děti. Vše má ale své hranice. Jak to dobré, tak to zlé.

Snímek Už teď mi chybíš nás nechá nahlédnout do osudu dvou rodin a jednoho dívčího přátelství.Snímek Už teď mi chybíš nás nechá nahlédnout do osudu dvou rodin a jednoho dívčího přátelství a servíruje nám nejen hutnou dávku dramatu, ale i špetku romantiky a humoru. Milly, žena, která je pyšná nejen na svoji rodinu, ale i vzhled, se dozvídá, že jí byla diagnostikována rakovina prsu. V tu chvíli začíná kolotoč, který je těžkou zkouškou nejen pro ni, ale i pro celou její rodinu a Jess s Jagem. Milly je totiž na jednu stranu dospělá žena, ale zároveň i tak trochu marnivé a sebestředné dítě. Obětavá kamarádka Jess si proto bere na svá bedra více zodpovědnosti a péče, než  je v jejím stavu zdrávo.

Režisérka Catherine Hardwicke, která má na svědomí například i první díl série Stmívání, nám „po americku“ ukazuje, že nemoc v nás probouzí nejen pozitivní, ale i negativní vlastnosti. Je jen na nás, jak se s nastolenou situací popereme. V našem případě se vyprávění zaměřuje především na duo kamarádek a okrajově na ostatní členy rodiny. I když se Už teď mi chybíš snaží zvednout tržby výrobců papírových kapesníků, najde se ve filmu několik odlehčení ve formě vtipu, jako je například akční prezentace na téma chemoterapie.

Už teď mi chybíš se může pochlubit velmi dobrými hereckými výkony, a to nejen ústřední dvojice (Toni Colette, Drew Barrymore), ale i ostatních účastníků na cestě za koncem a snaží se z nás, poměrně úspěšně, vyždímat celou škálu emocí, jako jsou soucit, smích, dojetí, ale i naštvání. Vše funguje jak má, a my tak máme opět možnost poznat, co zákeřné choroby umí. Tím to ale začíná, a také končí.

I to největší přátelství může projít těžkou zkouškou.

uz_ted_mi_chybis_2015_foto_01

Milující manžel? K nezaplacení!

uz_ted_mi_chybis_2015_foto_04

Že by si princezna přála, aby jí kuchtíci připravili slaďoučké perníčky?

uz_ted_mi_chybis_2015_foto_05

70%

Už teď mi chybíš / Miss You Already

Už teď mi chybíš se může pochlubit velmi dobrými hereckými výkony, a to nejen ústřední dvojice (Toni Colette, Drew Barrymore), ale i ostatních účastníků na cestě za koncem a snaží se z nás, poměrně úspěšně, vyždímat celou škálu emocí, jako jsou soucit, smích, dojetí, ale i naštvání. Vše funguje jak má, a my tak máme opět možnost poznat, co zákeřné choroby umí. Tím to ale začíná, a také končí.